Oficjalna strona internetowa
pon–niedz 10:00–20:00
Kontakt:

PŁATNOŚĆ

Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1 dzień roboczy. W przypadku płatności kartą, termin ten liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji płatniczej.

Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 16:00, to staramy się, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia (dotyczy dni roboczych oraz wysyłki Paczkomatem i Kurierem z usługą przedpłąconą). Przykład: Zamówienie złożone i opłacone w poniedziałek do godziny 16:00, sposób wysyłki paczkomat. Wysyłamy tego samego dnia roboczego, dlatego paczka powinna dotrzeć do Państwa we wtorek.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Od momentu nadania, termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy: przesyłka kurierska, paczkomaty.

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej UPS, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://www.ups.com/track

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczkomaty, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej InPost, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Koszty wysyłki wyglądają następująco: 

InPost Paczkomat – Bezpłatne
InPost Kurier – 10 zł
UPS Kurier jutro do 14.00 – 20 zł
UPS Kurier jutro do 10.30 – 40 zł

 

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

• przelewem na konto PKO Bank Polski: 89 1020 1260 0000 0502 0170
• płatność w systemie Blue MediaS.A.,

Maksymalny czas realizacji zamówienia do 5 dni od dnia złożenia zamówienia.

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych lub innych uszkodzeń przesyłki, kompletność i stan zamówienia w paczce należy niezwłocznie sprawdzić. Jeśli uszkodzenia przesyłki są widoczne z zewnątrz, należy dokonać sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera / pracownika poczty i spisać z nimod razu protokół szkody. Jeśli uszkodzenia przesyłki nie były widoczne z zewnątrz, należy zażądać od kuriera / pracownika poczty spisania protokołu szkody maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia jej dostarczenia.

Stan przesyłki dobrze jest udokumentować fotograficznie. Protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną prosimy przesłać nam niezwłocznie mailowo, wraz z informacją, że przenosicie Państwo na nas wszelkie roszczenia wobec kuriera InPost / UPS z tytułu umowy przewozu – byśmy mogli dochodzić od kuriera InPost / UPS ew. roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Płatność przelewem bankowym
  • BLIK

Planowane: Płatność odroczona PayPO – masz aż 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów.

 

 

Netto24 Aliaksandr Pylik, woj. LUBELSKIE, pow. bialski, gm. Biała Podlaska, miejsc. Grabanów, ul. Główna, nr 61, 21­500, NIP 7123377987, REGON 381980670.

+48 574-054-714 / info@mozabrick.pl

0
    0
    Koszyk
    Your cart is emptyReturn to Shop